Kαθ. Μαθησιακών Δυσκολιών Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Επίτιμος καθ.Brunel Univesity England.
"Διάσπαση προσοχής.
Συμπεριφορά - Μάθηση".
ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
-ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΑ 2011
-Διέθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν.Πιερίας
-Διέθυνση Β/μιας Εκπαίδευσης Ν.Πιερίας
-Λύκειο Ελληνίδων Κατερίνης
-Σ.ΜΕ.ΚΑ.Δ.Ε.
"Διάσπαση προσοχής.
Συμπεριφορά - Μάθηση".
ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ:
-ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΕΙΑ 2011
-Διέθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Ν.Πιερίας
-Διέθυνση Β/μιας Εκπαίδευσης Ν.Πιερίας
-Λύκειο Ελληνίδων Κατερίνης
-Σ.ΜΕ.ΚΑ.Δ.Ε.
.
Δείτε το βίντεο της εκδήλωσης εδώ:https://youtu.be/elO7arof_fc
.
Ο καθ. Μαθησιακών Δυσκολιών κ. Γεώργιος Παυλίδης ενθουσίασε το ακροατήριο του, στην Σχολή Γονέων ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011.
Μέσα σε μία κατάμεστη αίθουσα στο πνευματικό κέντρο του Δήμου Κατερίνης ο καθηγητής κ. Γεώργιος Παυλίδης , στα πλαίσια των ομιλιών της σχολής Γονέων-ανοικτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης , μίλησε για σχεδόν 4 ώρες για τη «Διάσπαση προσοχής-συμπεριφορά-μάθηση» και δέχτηκε πλήθος ερωτήσεων από γονείς και εκπαιδευτικούς που κατέκλυσαν την αίθουσα.
Κάνοντας ο κ. Παυλίδης ιστορική αναδρομή αναφέρθηκε στον Ιπποκράτη που παρατήρησε την παρορμητικότητα και την απροσεξία και την αιτιολόγησε ως γρήγορη κίνηση της ψυχής. Ο Αριστοτέλης διέκρινε τους μεγαλοφυείς που δεν επικοινωνούν με τους άλλους εξαιτίας της έλλειψης συναισθηματικής νοημοσύνης.
Σήμερα οι έρευνες αποδεικνύουν ότι η διάσπαση προσοχής, η υπερκινητικότητα και ο εκνευρισμός οφείλονται σε βιολογικά και κληρονομικά αίτια. Σε όλες τις χώρες τα 4 αγόρια έχουν διάσπαση και ένα μόνο κορίτσι. Εκτός από τα πρωτογενή αίτια τα κληρονομικά υπάρχουν και τα δευτερογενή του περιβάλλοντος . Δύσκολος τοκετός , κάπνισμα, αλκοόλ, ουσίες , μόλυνση από μόλυβδο ( αμόλυβδη βενζίνη) μειώνουν την επιφάνεια του εγκεφάλου.
Τα παιδιά αυτά ,αν και έξυπνα ,δεν έχουν αυτοέλεγχο , έχουν πρόβλημα αυτοσυγκέντρωσης και σωστής διαχείρισης του χρόνου τους. Είναι υπερκινητικά ,ευαίσθητα , εκρηκτικά, εγωκεντρικά, επαναστατικά, επιθετικά, αυθόρμητα , ανυπάκουα, ανοργάνωτα, επίμονα στις απαιτήσεις τους, ανώριμα στη συμπεριφορά τους, απομονωμένα και χαμηλής επίδοσης. Χρειάζονται αγάπη ,υπομονή και σταθερότητα. Οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να είναι γνώστες αυτών των ιδιοτήτων για να εξασφαλίζεται έγκαιρη και σωστή διάγνωση και αντιμετώπιση.
Η προσοχή να δίδεται και στα πρώτα γραπτά του παιδιού διότι η κακογραφία , η έλλειψη τονισμού και η ανορθογραφία μαζί με τη δυσκολία στην ανάγνωση οφείλονται στο νευρολογικό πρόβλημα της δυσλεξίας. Οι δυσλεξικοί είναι καλοί στα προφορικά στα Μαθηματικά (έστω κι αν κάνουν λάθη στις μαθηματικές πράξεις) υστερούν όμως στα γραπτά, στα θεωρητικά μαθήματα , στην Έκθεση και στα Αρχαία Ελληνικά.
Μέθοδος διαγνωστική για τα παραπάνω προβλήματα , παγκόσμιας αναγνώρισης και εμβέλειας αποτελεί το διαγνωστικό τεστ Παυλίδη από τα 1980 που στηρίζεται στην οφθαλμοκίνηση. Μετά την ενδιαφέρουσα ομιλία εκπαιδευτικοί και γονείς υπέβαλλαν τις ερωτήσεις τους στον κ. Παυλίδη ή ανέφεραν ενδιαφέρουσες εμπειρίες.
Ποιος είναι ο κ.Παυλίδης?
είναι Διεθνώς καταξιωμένη Αυθεντία στη δυσλεξία, στη διάσπαση προσοχής και στην Οφθαλμοκίνηση. Είναι Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, αλλά και ο Εφευρέτης νέων τεχνολογιών και μεθόδων, παγκόσμιας αναγνώρισης και ακτινοβολίας.
Καθηγητής για περισσότερα από 37 χρόνια σε τμήματα Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών και σε Ιατρικές Σχολές γνωστών Πανεπιστημίων της Αγγλίας, της Ελλάδας & των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.
Νεότατος, μόλις 23 ετών ξεκίνησε την πανεπιστημιακή του σταδιοδρομία στην Αγγλία.
30 ετών εξελέγη ομόφωνα Ισόβιο μέλος, και 2 φορές ομόφωνα Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών.
Νεότατος, μόλις 23 ετών ξεκίνησε την πανεπιστημιακή του σταδιοδρομία στην Αγγλία.
30 ετών εξελέγη ομόφωνα Ισόβιο μέλος, και 2 φορές ομόφωνα Αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών.
Το 2004 του Απονεμήθηκε ο Ισόβιος Τιμητικός Τίτλος του Επίτιμου Φέλοου του Πανεπιστημίου Brunel του Λονδίνου, ως αναγνώριση της επιστημονικής του προσφοράς. Ίσως είναι ο μοναδικός ή ένας από τους ελάχιστους διαπρεπείς έλληνες επιστήμονες που έλαβαν τέτοια τιμητική διάκριση από Αγγλικό πανεπιστήμιο. Τιμά την χώρα μας διεθνώς.
Στις 18 Σεπτεμβρίου 2006 ήταν ένας από τους ελάχιστους διαπρεπείς επιστήμονες που επελέγησαν από όλο τον κόσμο από τις επιστημονικές επιτροπές του Λευκού Οίκου και της ΟΥΝΕΣΚΟ και προσκλήθηκε από την Πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της ΟΥΝΕΣΚΟ Κα. Λώρα Μπους, στο 1ο Διεθνές συνέδριου του ΛΕΥΚΟΥ ΟΙΚΟΥ και της ΟΥΝΕΣΚΟ, για την πιθανή διεθνή εφαρμογή της Βιολογικής Μεθόδου του μέσω ΟΥΝΕΣΚΟ.
Ομόφωνα τιμήθηκε με την Προεδρία 18 διεθνών επιστημονικών συνεδρίων και επίσης ήταν διαρκώς ο Πρόεδρος όλων των Παγκοσμίων Συνεδρίων Δυσλεξίας, από το 1983 μέχρι σήμερα.
Εφηύρε το μοναδικό διεθνώς, ακριβές, βιολογικό, προγνωστικό από την Προσχολική Ηλικία και διαγνωστικό τεστ του για τη δυσλεξία και για τη διάσπαση προσοχής, διεθνώς γνωστό ως ‘PAVLIDIS TEST’. Οι εφευρέσεις του είναι αναγνωρισμένες με διεθνείς πατέντες από την Αμερική, Καναδά, Γαλλία και Αγγλία.
Από 5 ηπείρους και από 27 χώρες, τον εμπιστεύονται και του φέρνουν τα παιδιά τους στην Ελλάδα για προβλήματα δυσλεξίας και διάσπασης προσοχής για το μοναδικό παγκοσμίως βιολογικό ΤΕΣΤ & ΜΕΘΟΔΟ ΠΑΥΛΙΔΗ. Έρχονται ακόμη και από τις πλέον προηγμένες χώρες του κόσμου, π.χ. Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Αυστραλία, Ολλανδία, Ελβετία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, κ.λ.π..
Η φωτο-ηλεκτρονική εφεύρεσή του είναι τόσο προηγμένη, που αποκτήθηκε από τα πλέον φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το Harvard, Penn State, Boston, Columbia κ.α.
Έχει περισσότερες από 170 επιστημονικές δημοσιεύσεις, περιλαμβάνοντας 4 βιβλία στ’ Αγγλικά. Επίσης συχνά προσκαλείται ως κύριος ομιλητής σε πολλά διεθνή και παγκόσμια συνέδρια καθώς και σε φημισμένα πανεπιστήμια, ακόμη και στο καλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου, στο Χάρβαρντ.
Ομόφωνα τιμήθηκε με την Προεδρία 18 διεθνών επιστημονικών συνεδρίων και επίσης ήταν διαρκώς ο Πρόεδρος όλων των Παγκοσμίων Συνεδρίων Δυσλεξίας, από το 1983 μέχρι σήμερα.
Εφηύρε το μοναδικό διεθνώς, ακριβές, βιολογικό, προγνωστικό από την Προσχολική Ηλικία και διαγνωστικό τεστ του για τη δυσλεξία και για τη διάσπαση προσοχής, διεθνώς γνωστό ως ‘PAVLIDIS TEST’. Οι εφευρέσεις του είναι αναγνωρισμένες με διεθνείς πατέντες από την Αμερική, Καναδά, Γαλλία και Αγγλία.
Από 5 ηπείρους και από 27 χώρες, τον εμπιστεύονται και του φέρνουν τα παιδιά τους στην Ελλάδα για προβλήματα δυσλεξίας και διάσπασης προσοχής για το μοναδικό παγκοσμίως βιολογικό ΤΕΣΤ & ΜΕΘΟΔΟ ΠΑΥΛΙΔΗ. Έρχονται ακόμη και από τις πλέον προηγμένες χώρες του κόσμου, π.χ. Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, Αυστραλία, Ολλανδία, Ελβετία, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, κ.λ.π..
Η φωτο-ηλεκτρονική εφεύρεσή του είναι τόσο προηγμένη, που αποκτήθηκε από τα πλέον φημισμένα πανεπιστήμια, όπως το Harvard, Penn State, Boston, Columbia κ.α.
Έχει περισσότερες από 170 επιστημονικές δημοσιεύσεις, περιλαμβάνοντας 4 βιβλία στ’ Αγγλικά. Επίσης συχνά προσκαλείται ως κύριος ομιλητής σε πολλά διεθνή και παγκόσμια συνέδρια καθώς και σε φημισμένα πανεπιστήμια, ακόμη και στο καλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου, στο Χάρβαρντ.
Οι πάντοτε ομόφωνες βραβεύσεις και εκλογές του, αποδεικνύουν την διεθνή και καθολική αναγνώριση και του ήθους του.
: Λόγω της Παγκόσμιας Επιστημονικής του Αναγνώρισης, του απονεμήθηκαν πολλοί τιμητικοί τίτλοι και βραβεύσεις, πάντοτε με ομόφωνες αποφάσεις & η βιογραφία του περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων στο WHO IS WHO IN THE WORLD (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας Ακτινοβολίας) κλπ..